2.62 میانگین گل زده در هر بازی
نوشته شده توسط : محمدرضاتاجیک

 

به گزارش "ورزش سه"، این از قبل هم قابل پیش بینی بود چون دوره آماده سازی در هیچ تیمی تمام و کمال سپری نشده است و بیشتر تیم های حاضر در لیگ برتر با شروع بازی ها این دوره را تکمیل می کنند.


در هفته سوم و در مجموع 8 بازی انجام شده 21 توپ از خط دروازه  ها عبور کرد و این معدل گل 2.62 را برای هر بازی به ثبت رساند که آمار بهتری به نسبت هفته های اول و دوم است و معدل گل بر دقیقه 34 است. 


هم اکنون در لیگ های معتبر دنیا میانگین گل زده در هر بازی 3 گل است و هر 30 دقیقه به طور میانگین شاهد یک گل در بازی ها هستیم. در لیگ برتر و در هفته های اول و دوم تیم ها بیشتر محتاط بازی کردند که این شاید به دلیل عدم شناخت از یکدیگر بوده و بیشتر تلاش می کردند که یکدیگر را محک بزنند. 


شاید دلیل اصلی که مربیان کمتر ریسک می کنند و  فوتبال سراسر تهاجمی را از دستور کار خارج کرده اند نیمکت لرزان باشند! متاسفانه در فوتبال ایران نتیجه همه آمال و آروزهای باشگاه ها است و و حمایت آن چنان  که باید و شاید معنی ندارد، بطوریکه اگر باشگاهی در شرایط بحرانی از مربی خود حمایت کند یک کار ویژه انجام داده است مثل ذوب آهن فصل گذشته، در حالی که حمایت از سرمربی در روزهای عدم نتیجه گیری یک اخلاق پیش پا افتاده در فوتبال حرفه ای است. 


فوتبال برای زیباتر شدن و جان گرفتن و هم چنین درآمد زا شدن نیازمند ارایه بازی های تهاجمی از سوی همه تیم ها مبتنی بر توان است و این باید از سوی باشگاه ها درک و به مربیان انتقال داده شود! 


تیم ها به سبب ارایه بازی تهاجمی باید تحسین شوند حتی اگر نتیجه نگیرند و از این شکل بازی همه اعضای فوتبال منتفع می شوند.




:: موضوعات مرتبط: داخلی , پرسپولیس , سایر باشگاه ها , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , ورزشی , راحتی , نگارش , هنری , فیلم , عکاسی , فوتبالی , باشگاه فوتبال , هواداری , استادیوم , مربی گری , مربی فوتبال , اینده نگری فوتبال , داخلی , خارجی , تماشاگران فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: